درمان زگیل تناسلی زنان توسط متخصص زگیل تناسلی در رشت

درمان زگیل تناسلی سریع چگونه است؟ این سوالی است که امروزه برای خیلی از خانم ها و آقایان ایجاد می شود. برای اقدام به درمان زگیل تناسلی ابتدا باید بدانیم که زگیل تناسلی چیست؟ و علت ایجاد زگیل تناسلی چیست؟ تا بتوانیم از ابتلا به زگیل تناسلی در زنان و مردان جلوگیری کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره درمان زگیل تناسلی در رشت و دیگر شهرها و روش های آن در این مقاله همراه ما باشید.

درمان زگیل تناسلی در رشت

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی یکی از شایع ترین انواع بیماری ها مقاربتی است که به صورت جوش و برجستگی هایی بر روی پوست نمایان می شود. زگیل تناسلی عموما از طریق رابطه جنسی منتقل می شود و نوع خاصی از ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) می باشد که زنان و مردان زیادی را مبتلا می کند.

روش های درمان زگیل تناسلی

برای درمان زگیل تناسلی زنان روش های مختلفی وجود دارد که با توجه به اندازه و وخامت آن بهترین متخصص زگیل تناسلی در رشت روش درمانی را برای شما مشخص خواهد کرد. در ادامه روش های درمان زگیل تناسلی در زنان را بررسی می کنیم:

کرایوتراپی (منجمد کردن)

روش کرایوتراپی یکی از روش های موثر، کم هزینه و آسان برای درمان زگیل تناسلی در رشت می باشد. در روش کرایوتراپی یا منجمد کردن زگیل تناسلی با استفاده از تکنیک سرما درمانی و ایجاد انجماد و استفاده از پروب کرایو و به وسیله گاز نیتروژن، متخصص زگیل تناسلی زنان در رشت برای درمان زگیل تناسلی اقدام می کند. اما توجه داشته باشید که این روش درمانی امکان دارد عوارضی مثل ایجاد تاول و درد را در پی داشته باشد.

لیزر زگیل تناسلی

برای درمان زگیل تناسلی زنان در شهر رشت یکی از روش های موثر و قطعی استفاده از لیزر زگیل تناسلی در رشت می باشد. در درمان زگیل تناسلی با لیزر با تاباندن پرتوهای فروسرخ به زگیل باعث از بین رفتن و درمان آنها خواهد شد. این روش درمانی برای از بین بردن زگیل تناسلی بسیار سریع و آسان است و عوارض کمتری را به همراه دارد. همچنین لیزر زگیل تناسلی در رشت برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیف تری دارند نیز گزینه مناسبی می باشد. جهت اطلاع از قیمت لیزر زگیل تناسلی در رشت با شماره تلفن های درج شده در وبسایت تماس بگیرید. مشاورین مطب دکتر یاسمن مددی پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

محلول موضعی پودوفیلین

یکی دیگر از روش های درمان زگیل تناسلی استفاده از محلول موضعی پودوفیلین می باشد. محلول پودوفیلین باید به طور مداوم و در طولانی مدت بر روی ناحیه ضایعه پوستی مالیده شود تا به مرور زمان تاثیرگذار باشد. این روش برای درمان زگیل تناسلی در طولانی مدت امکان پذیر است.

جراحی زگیل تناسلی

در صورتی که روش های درمانی گفته شده برای درمان زگیل موثر نباشد برای درمان زگیل تناسلی در رشت از روش های درمانی جراحی مثل الکتروسرجری (کوتر) یا رادیوسرجری (آر اف جراحی) استفاده شود. تشخیص روش درمانی حسب صلاحدید بهترین متخصص زگیل تناسلی در رشت انجام خواهد شد.

بهترین دکتر متخصص زگیل تناسلی در رشت

دکتر یاسمن مددی جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی و زیبایی در رشت دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشند. دکتر یاسمن مددی از بهترین متخصص زنان در رشت آماده خدمت رسانی به بیماران عزیز در زمینه های جراحی های زیبایی مثل لابیاپلاستی رشت، واژینوپلاستی رشت، پرینورافی رشت و … و درمان بیماری های زنان از جمله تشخیص زگیل تناسلی، درمان زگیل تناسلی در رشت، لیزر زگیل تناسلی در رشت و… می باشند. دکتر یاسمن مددی از بهترین متخصص زنان در رشت، تاکنون بیش از 10000 جراحی زیبایی و ترمیمی زنان مثل لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، پرینورافی و تزریق چربی به بیکینی، زایمان طبیعی و سزارین، جراحی کیست تخمدان، فیبروم رحمی و هیسترکتومی و … انجام داده اند.

سوالات متداول درمان زگیل تناسلی در رشت

یاسمن مددی

دکتر یاسمن مددی

دکتر یاسمن مددی جراح و متخصص زنان و زایمان هستند. فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1384 می باشند و طرح نیروی انسانی در شهرستان تالش را گذرانده اند در سال 1389 موفق به قبولی در رشته تخصص زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی ایران شده و در سال 1393 موفق به اخذ مدرک بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان از این دانشگاه بوده اند.

5 Responses
  1. سلام. یه سوال داشتم آیا خانم دکتر با لیزر هم درمان میکنند؟ و هزینش هم چقدر میشه؟

    1. سلام بله با لیزر درمان میشه. برای اطلاع دقیق از هزینه ها با مطب تماس بگیرید.
      01332130238

    1. سلام بله با لیزر درمان میشه. برای اطلاع دقیق از هزینه ها با مطب تماس بگیرید.
      01332130238

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *