بهترین راه سفید کردن واژن

بلیچینگ واژن فرآیند سفید کردن واژن و اندام تناسلی خارجی است. با کمک کرم های موضعی، لیزر درمانی، لایه بردارهای شیمیایی، پمادها و سرم های موجود در بازار برای این منظور قابل انجام است. در ادامه این مقاله می خواهیم بیشتر به روش های سفید کردن واژن در رشت و معرفی بهترین دکتر برای سفید کردن واژن در رشت بپردازیم. با ما در سایت دکتر یاسمن مددی همراه باشید.

سفید کردن واژن

علت تیرگی واژن

پیش از آنکه علت تیرگی واژن و روش های سفید کردن واژن را بخوانید باید بدانید که تیرگی ناحیه تناسلی کاملا طبیعی است و این تنها شما نیستید که بیکینی تیره دارید. پس نگران نباشید و خجالت نکشید. اما در صورتی که می خواهید علت تیرگی واژن را بدانید ممکن است یکی از عوامل زیر باعث تیرگی ناحیه تناسلی شده باشد:

  • اصطکاک بین ران ها
  • اختلالات هورمونی
  • سن
  • سندرم تخمدان پلی کیستیک PCOS
  • استفاده مکرر از ژیلت برای از بین بردن موهای زائد
  • نوع لباس زیر
  • استفاده از دئودورانت و کرم های معطر
  • تعریق زیاد در ناحیه تناسلی
  • کم کاری یا پرکاری تیروئید
  • عفونت قارچی

6 روش سفید کردن واژن

اگر دچار تیرگی ناحیه تناسلی هستید و برای سفید کردن واژن دنبال راه چاره ای هستید به شما روش های زیر را توصیه می کنیم.

1. بلیچینگ واژن

یکی از روش های رفع تیرگی واژن استفاده از روش بلیچینگ واژن می باشد که باید حتما تحت نظر متخصص زنان انجام شود و با توجه به علت تیرگی واژن روش سفید کردن واژن انتخاب می شود. در روش سفید کردن واژن با بلیچینگ واژن قسمت بالایی ناحیه تناسلی سفید می شود و با استفاده از کرم‌های موضعی سفیدکننده واژن، لایه‌برداری شیمیایی یا استفاده از لیزردرمانی باهدف روشن‌کردن و سفید شدن پوست نواحی تیره اندام تناسلی زنان انجام می‌شود.

2. رفع تیرگی واژن با دارو

یکی دیگر از روش های سفید کردن واژن در رشت استفاده از داروهای سفید کننده می باشد. یک سری از ژل ها و کرم های سفید کننده واژن حاوی ترکیباتی هستند که برای کاهش ملانین و کم‌شدن اثر هایپر پیگمنتاسیون مفید هستند.

3. سفید کردن واژن با لیزر

یکی از موثرترین روش های رفع تیرگی واژن روش سفید کردن واژن با لیزر در رشت می باشد که در این روش با لیزرتراپی نواحی تیره ناحیه تناسلی و بیکینی را سفید می کنند. این روش حتما باید تحت نظر پزشک متخصص زنان و جراح زیبایی زنان انجام شود. سفید کردن واژن با لیزر یک روش سریع و بدون درد می باشد که نیازی به بیهوشی ندارد و در طی 30 دقیقه انجام آن زمانبر خواهد بود. با توجه به میزان تیرگی ناحیه تناسلی تعداد جلسات آن می تواند برای هر فرد متفاوت باشد اما به طور میانگین سفید کردن واژن در رشت با لیزرتراپی یک الی سه جلسه زمان خواهد برد. در روش سفید کردن واژن با لیزر دوز مناسب پرتو به نواحی لابیا داخلی و خارجی و ناحیه فرج تابیده می شود تا سفیدی بیکینی انجام شود. لیزر با تجزیه سلول های ملانوسیت که باعث تولید ملانین در پوست می شود باعث جلوگیری از تولید ملانین می شود. به این ترتیب پوست ناحیه تناسلی روشن و سفیدتر می شود.

سفید کردن واژن در رشت

4. سفید کردن واژن با کربوکسی تراپی

یکی از روش های سفید کردن واژن در رشت که به عنوان روش جوانسازی واژن و ناحیه تناسلی نیز شناخته می شود روش سفید کردن واژن با کربوکسی تراپی است. در این روش با تزریق مقادیر کنترل شده ای از دی اکسید کربن پزشکی به اعماق پوست سفیدی و رفع تیرگی بیکینی اتفاق می افتد. با تزریق دی اکسید کربن در روش سفید کردن واژن با کربوکسی تراپی میزان گردش خون بالا رفته و کلاژن سازی نیز افزایش می یابد. بنابراین رنگ پوست این ناحیه بهبود خواهد یافت.

5. جراحی زیبایی واژن

از دیگر روش ها سفید کردن واژن می توان به جراحی های زیبایی زنان مثل تزریق چربی به واژن در رشت، لیفت واژن و … اشاره کرد. در جراحی های زیبایی واژن با تغییر رنگ و شکل ظاهری ناحیه تناسلی باعث جوانسازی واژن می شوند. در مواردی مثل بارداری، چاقی و افزایش وزن و … که باعث نامطلوب شدن این ناحیه می شود استفاده از روش جراحی می تواند کمک کننده باشد.

6. درمان خانگی سفید کردن واژن

با توجه به میزان تیرگی ناحیه تنالی که باید طبق تشخیص متخصص زنان باشد ممکن است نیازی به درمان های دارویی نباشد و پزشک زنان به شما روش های درمان خانگی سفید کردن واژن را توصیه کند. برخی از راهکارهای سفید کردن واژن در خانه عبارتند از:

  • ترکیب لیمو و ماست
  • سفید کردن بیکینی با خمیر آرد
  • ترکیب لیمو و شکر
  • ترکیب زردچوبه و ماست
  • سفید کردن واژن با گوجه فرنگی
  • استفاده از انار
  • روغن نارگیل
  • روغن بادام
  • عصاره شیرین بیان
  • عصاره چای سبز
  • و…

آیا داشتن بیکینی تیره طبیعی است؟

تیرگی ناحیه تناسلی کاملا طبیعی است و نباید این موضوع باعث خجالت شما شود. تیره شدن اندام تناسلی در دوران بلوغ اتفاق می افتد. ترشح هورمون ها باعث تولید ملانین اضافی در ناحیه تناسلی می شود و پوست این ناحیه را تیره تر می کند. با افزایش سن نیز ناحیه تناسلی تیره تر می شود. با این حال، تیرگی ناگهانی و بیش از حد می تواند به دلیل یک بیماری یا عفونت زمینه ای باشد. اگر روز به روز لابیای شما تیره تر می شود، باید فوراً با پزشک متخصص زنان مشورت کنید.

سخن پایانی

برای سفید کردن واژن در رشت روش های گوناگونی وجود دارد که برای انتخاب بهترین روش باید بهترین متخصص زنان در رشت مراجعه کنید. دکتر یاسمن مددی به عنوان بهترین متخصص زنان و بهترین جراح زیبایی زنان در رشت آماده خدمت رسانی به متقاضیان این عمل زیبایی می باشند. برای مشاوره آنلاین و ارتباط مستقیم با پزشک می توانید از طریق سامانه ماوراطب اقدام کنید. همچنین برای معاینه و مشاوره حضوری نیز می توانید از طریق شماره تلفن های 01332130238 و 09113387647 تعیین وقت انجام دهید.

سوالات متداول رفع تیرگی واژن

یاسمن مددی

دکتر یاسمن مددی

دکتر یاسمن مددی جراح و متخصص زنان و زایمان هستند. فارغ التحصیل رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال 1384 می باشند و طرح نیروی انسانی در شهرستان تالش را گذرانده اند در سال 1389 موفق به قبولی در رشته تخصص زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی ایران شده و در سال 1393 موفق به اخذ مدرک بورد تخصصی جراحی زنان و زایمان از این دانشگاه بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *